Türkiye’nin en teknolojik markalarını belirlemek için yola çıkan Tech Brands Türkiye, bu yıl beşinci kez “Yılın En Teknolojikleri”ni ödüllendirdi. 22 Şubat’ta Wyndham Grand Istanbul Levent’te düzenlenen törende, 31 farklı kategoride öne çıkan markalar, “En Teknolojik Marka” olarak ödüllerine kavuştu.
Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da Tech Brands Türkiye ve MarTech Awards ödül programları “Tech Day” kapsamında düzenlendi. Pazarlamasyon’un ev sahipliğini üstlendiği organizasyonda markalar; teknoloji, inovasyon, dijital ve pazarlama sektörünün liderleriyle bir araya geldi.
Pazarlamasyon ve NielsenIQ Türkiye işbriliğiyle gerçekleştirilen araştırmada; 2023 yılının “en teknolojik markaları” Türkiye’yi temsil eden 12 ilde (İstanbul, Ankara, İzmir, Tekirdağ, Bursa, Adana, Kayseri, Samsun, Trabzon, Erzurum, Malatya, Gaziantep), 15-64 yaş arası, ABC1C2 SES grubundan, 906 kişi ile 9 dakikalık online (CAWI) anketler gerçekleştirilerek belirlenirken markaların bu başarıya ulaşmasında katkısı bulunan ajanslar da “Yılın Teknolojiye Değer Katan PR Ajansı”, “Yılın Teknolojiye Değer Katan Dijital Ajansı” ve “Yılın Teknolojiye Değer Katan Medya Ajansı” kategorilerinde ödüllendirildi.
Tech Brands Türkiye hakkında görüşlerini paylaşan Pazarlamasyon Kurucu ve CEO’su Necip Murat “Güçlü bir gelecek inşa etmek için, teknoloji ve yenilik bizi her zaman hedefe ulaştıran yol oldu. Bu yıl beşincisini düzenlediğimiz Tech Brands Türkiye ödül töreninde, ülkemizin en teknolojik markalarını ödüllendirmekten mutluluk duyuyoruz. Geleceği şekillendiren bu markaların başarısı, sadece bugünü değil, yarını da aydınlatıyor. Hep birlikte, teknolojinin gücüyle daha ileriye ve daha yükseğe doğru yol almaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika E-ticaret Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan ise Tech Brands Türkiye hakkında görüşlerini şu sözlerle aktardı: “Teknolojinin hızla ilerlediği, dijital dönüşümün günlük yaşamımızı derinden etkilediği bir çağda yaşıyoruz. Bu nedenle, bu markaların başarılarına ve yeniliklerine bir kez daha odaklanmak, önemli bir adım. Teknoloji artık sadece bir sektörü değil, hayatımızın her alanını şekillendiriyor. İş dünyasından eğitime, sağlıktan iletişime kadar her alanda teknolojinin izleri var. Türkiye olarak bizler de bu değişime ayak uydurmak, hatta öncülük etmek için çaba sarf ediyoruz. Tech Brands, dijital ve teknolojik dönüşümü önceliklendiren markaların öne çıkmasında önemli bir girişime imza atıyor. Biz de NielsenIQ olarak, 5 yıldır Türkiye’nin en teknolojik markalarının belirlenmesinde destek oluyoruz.”
Tech Brands Türkiye 2024 kazananları ise şöyle:
Kategori |
Marka |
Türkiye’nin En Teknolojik Markası |
Arçelik |
Akaryakıt & Enerji |
Shell |
Araç Kiralama |
Avis |
Bebek Bakım Ürünleri |
ebebek |
Beyaz Eşya |
Arçelik |
Bilgisayar |
Casper |
Bireysel Emeklilik Sistemi |
Anadolu Hayat |
Erkek Giyim |
Kiğılı |
Ev Tekstili |
Karaca Home |
Ev Temizlik Malzemeleri |
Domestos |
Hızlı Servis Restoranı | Hamburger |
Burger King |
Hızlı Servis Restoranı | Pizza |
Domino’s |
İç Giyim |
Penti |
İnternet Servis Sağlayıcısı |
Türk Telekom |
Kargo (Yurtiçi/Yurtdışı) |
Yurtiçi Kargo |
Kişisel Bakım/Kozmetik Zincir Mağazası |
Gratis |
Klima |
Arçelik |
Kombi |
Baymak |
Market Ürünleri Online/Mobil Sipariş |
Migros |
Motosiklet |
Honda |
Online Alışveriş | İlan |
sahibinden.com |
Online Alışveriş | Moda |
Trendyol |
Otomobil Üreticisi | Binek |
Ford |
Otomotiv Üreticisi | Ticari |
Ford |
Sigorta |
Allianz |
Teknoloji Marketi |
Teknosa |
Telekomünikasyon |
Türk Telekom |
Tur Operatörü |
Etstur |
Yatak |
Yataş |
Yemek Online/Mobil Sipariş |
Yemeksepeti |
Zincir Market |
Migros |
patronlardunyasi.com